اتکاء به خردجمعی جایگزین خودرایی و پلیس بازی شد !!!

پایگاه همدان شطرنج

تفاوت ریاست دیروز و مدیریت امروز ، در کجاست ؟؟؟

آن روزها رأی رئیس ، رأی شطرنج بازان محسوب می شد

این روزها رأی شطرنج بازان ، رأی رئیس محسوب می شود

دومین جلسه ی هم اندیشی مربیان و داوران هیأت شطرنج استان همدان با سرپرست محترم هیأت شطرنج ( مهندس احمد علی بابایی ) با حضور 18 تن از این عزیزان ، امروز ( دوشنبه - 1 / 7 / 92 ) در خانه شطرنج همدان برگزار گردید .

در این نشست کاری دوستانه ، اعضای اولیه کمیته های مهم هیأت شطرنج استان همدان با رای مستقیم حاضرین از میان داوطلبان عضویت در کمیته های مذکور انتخاب گردیدند .

لازم به توضیح است که مهندس احمد علی بابایی ( سرپرست هیأت شطرنج استان همدان ) برخلاف رئیس اسبق هیأت شطرنج که یک رای خود را بر رای همه شطرنج بازان ارجح تر می دانستند ؛ نه تنها به این روش دیکتاتورمآبانه متوسل نشدند ؛ بلکه در اقدامی جالب توجه ، حتی از اعلام تک رای های خود نیز خودداری کرده و اخذ همه تصمیمات مهم را به جمع شطرنج دوستان حاضر سپردند .

البته باید این نکته را نیز متذکر بشویم که جناب آقای علی بابایی برخی از مسئولین کمیته هایی هم که جنبه ی اجرایی کمتری داشتند را نیز با مشورت قبلی با برخی از دوستان ، جهت تسریع در کارهای مقدماتی و آغاز کار عملیاتی هیأت شطرنج استان همدان  ، شخصاً منصوب کردند .

همچنین به استحضار کاربران گرامی می رساند که به زودی و پس از ابلاغ رسمی حکم اعضای کمیته های مختلف هیأت شطرنج استان همدان توسط سرپرست محترم هیأت شطرنج ، نام و مشخصات ضروری همکاران مربوطه را به تفکیک حوزه کاری آنان ، به اطلاع شما عزیزان نیز خواهیم رساند .

به امید شکوفایی روزافزون ورزش شطرنج استان همدان




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر